Autor Thema: Nasenschinder  (Gelesen 7410 mal)

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Bellistor

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Nasenschinder
« Antwort #15 am: 11. Dezember 2006, 01:05:08 »
Koalaschinder



2 amputierte Arme dafür 4 neue Tentakel. Der Herscher der Eukalyptusbäume!

:-)
Bronchkin

Sethryn

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Nasenschinder
« Antwort #16 am: 11. Dezember 2006, 12:29:43 »
SchinderHANNES

Märchenfigur in den Realms, welche unartigen Kinder als mahnende Geschichte erzählt wird




PS: Mögliche Stats:?

Johannes Büdler, aka "Schinderhannes"
CN Human Male Rouge 3/ Guild Thief 2;  CR5

Init +7;
Languages: common
---------------------------------------------------------------------------------------------------
AC 17, touch 13, flat fooded 13
(+3 Dex)
hp 5W6
....
bla..... :oops:
Che Sethryn

Bellistor

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Nasenschinder
« Antwort #17 am: 11. Dezember 2006, 13:26:59 »
Das ist aber kein Tier ;-)
Bronchkin

Eldan

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Nasenschinder
« Antwort #18 am: 11. Dezember 2006, 14:42:59 »
MEnschen sind auch Tiere  :D  Dann ist das halt der Menschenschinder.
Wenn man davorkniet sieht alles grossartig aus.

TF @ Work

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Nasenschinder
« Antwort #19 am: 11. Dezember 2006, 15:00:48 »
Passt aber nicht. Raus damit.

Ich hätte gerne den Buletten-Schinder. Ihr wißt schon, das Vieh aus dem MM...

Ein Hydra-Schinder könnte auch gut sein - 48 Angriffe !

Darigaaz

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Nasenschinder
« Antwort #20 am: 11. Dezember 2006, 15:02:48 »
Ich bin für den Mettbrötchenschinder. Als Special Attacks Zwiebelringe. :lol:
Realismus erhöht nur den DC

Wahre Worte sind nicht angenehm, angenehme Worte sind nicht wahr!

Nightmare

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Nasenschinder
« Antwort #21 am: 11. Dezember 2006, 16:20:58 »
Ein Mettbrötchenschinder... naja lässt sich sicherlich einrichten, nur ist das dann vor oder nach den Abenteurern?  :D



Wenn ich Zeit und Lust habe kommt das Bild demnächst nochmal in etwas besserer Ausführung.
Lange verschollener Idiot.

Nightmare

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Nasenschinder
« Antwort #22 am: 11. Dezember 2006, 16:53:34 »
Einen Hydraschinder mit 48 Köpfen möchte ich nicht zeichnen müssen und dagegen kämpfen schon gar nicht.



Demnächst überarbeite ich es nochmal ordentlich.
Lange verschollener Idiot.

Bellistor

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Nasenschinder
« Antwort #23 am: 11. Dezember 2006, 19:15:17 »
Nicht so lieblos bitte!

;-)
Bronchkin

Tempus Fugit

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Nasenschinder
« Antwort #24 am: 11. Dezember 2006, 19:52:46 »
HALF-ILLITHID HYDRA

    Twelve-Headed Hydra
    Huge Aberration
Hit Dice:    12d8+63 (123 hp)
Initiative:    +1
Speed:    20 ft. (4 squares), swim 20 ft.
Armor Class:    23 (–2 size, +1 Dex, +14 natural), touch 9, flat-footed 22
Base Attack/Grapple:    +12/+26
Attack:    48 tentacles +17 melee (1d8+6)
Full Attack:    48 tentacles +17 melee (1d8+6)
Space/Reach:    15 ft./10 ft.
Special Attacks:    Extract, improved grab, mind blast (DC 17), psionics
Special Qualities:    Darkvision 60 ft., fast healing 22, low-light vision, scent, spell resistance 22
Saves:    Fort +13, Ref +9, Will +8
Abilities:    Str 23, Dex 12, Con 20, Int 6, Wis 14, Cha 13
Skills:    Listen +17, Spot +17, Swim +21, Survival +5
Feats:    Blind-Fight, Combat ReflexesB , Improved Natural Attack (bite), Iron Will, Toughness, Weapon Focus (bite)
Environment:    Temperate marshes
Organization:    Solitary
Challenge Rating:    14
Treasure:    1/10 coins; 50% goods; 50% items
Alignment:    Usually neutral evil

Hydras are reptile-like monsters with multiple heads. A hydra is gray-brown to dark brown, with a light yellow or tan underbelly. The eyes are amber and the teeth are yellow-white. It is about 20 feet long and weighs about 4,000 pounds. Hydras do not speak.

COMBAT
Hydras can attack with all their heads at no penalty, even if they move or charge during the round.
A hydra can be killed either by severing all its heads or by slaying its body. To sever a head, an opponent must make a successful sunder attempt with a slashing weapon. (The player should declare where the attack is aimed before making the attack roll.) Making a sunder attempt provokes an attack of opportunity unless the foe has the Improved Sunder feat. An opponent can strike at a hydra’s heads from any position in which he could strike at the hydra itself, because the hydra’s head writhe and whip about in combat. An opponent can ready an action to attempt to sunder a hydra’s head when the creature bites at him. Each of a hydra’s heads has hit points equal to the creature’s full normal hit point total, divided by its original number of heads. Losing a head deals damage to the body equal to half the head’s full normal hit points. A natural reflex seals the neck shut to prevent further blood loss. A hydra can no longer attack with a severed head but takes no other penalties.
Each time a head is severed, two new heads spring from the stump in 1d4 rounds. A hydra can never have more than twice its original number of heads at any one time, and any extra heads it gains beyond its original number wither and die within a day. To prevent a severed head from growing back into two heads, at least 5 points of fire or acid damage must be dealt to the stump (a touch attack to hit) before the new heads appear. A flaming weapon (or similar effect) deals its energy damage to the stump in the same blow in which a head is severed. Fire or acid damage from an area effect may burn multiple stumps in addition to dealing damage to the hydra’s body. A hydra does not die from losing its heads until all its heads have been cut off and the stumps seared by fire or acid.
A hydra’s body can be slain just like any other creature’s, but hydras possess fast healing (see below) and are difficult to defeat in this fashion. Any attack that is not (or cannot be) an attempt to sunder a head affects the body.
Targeted magical effects cannot sever a hydra’s heads (and thus must be directed at the body) unless they deal slashing damage and could be used to make sunder attempts.
Fast Healing (Ex): Each round, a hydra heals damage equal to 10 + the number of its original heads.
Skills: Hydras have a +2 racial bonus on Listen and Spot checks, thanks to their multiple heads.
A hydra has a +8 racial bonus on any Swim check to perform some special action or avoid a hazard. It can always choose to take 10 on a Swim check, even if distracted or endangered. It can use the run action while swimming, provided it swims in a straight line.
Feats: A hydra’s Combat Reflexes feat allows it to use all its heads for attacks of opportunity
Übermensch, weil Rollenspieler

Zeitreisender

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Nasenschinder
« Antwort #25 am: 11. Dezember 2006, 20:43:55 »
Ich glaube nicht das das CR stimmt  8)
Verstehen ist ein Drei-Schneidiges Schwert.
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Bellistor

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Nasenschinder
« Antwort #26 am: 11. Dezember 2006, 21:03:08 »
Glaube ich auch nicht. Normalerweise würde sie nur 4 tentacle haben. Egal wie viele Köpfe. Man könnte sich am Multiheaded Template orientieren.

Ein Gegner mit 48 Angriffen +17 kann tödlich sein. Hat man aber 38 AC ist er ziemlich nutzlos. Das CR ist sehr schwer zu bestimmen....
Bronchkin

Bellistor

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Nasenschinder
« Antwort #27 am: 11. Dezember 2006, 21:10:18 »
Bulettenschinder

#

Der dürfte sogar richtig effektiv sein aufgrund netter Ringkampf-Werte.

MfG
Bronchkin

Maceman

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    • http://www.myspace.com/maceman86
Nasenschinder
« Antwort #28 am: 12. Dezember 2006, 13:59:11 »
Hier is der Schinderilla!  :twisted:

80% aller Computerfehler sitzen vor dem Monitor

Mamol

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Nasenschinder
« Antwort #29 am: 12. Dezember 2006, 15:58:32 »
*prust* zu genial, weiter so :D